Tävlingen börjar i premiäravsnittet av denna serie där designingenjörer ska försöka hitta den mest innovativa lösningen på ett teknologiskt problem.
Deltagarna får en verklighetsförankrad utmaning när de ska bygga ett skydd mot vind, vatten och eld åt en räddningsarbetare. Behåller teamen lugnet?
Två forskarteam tävlar om att lösa ett synbart omöjligt byggproblem. Teamet med den bästa ritningen klarar sig men förlorarna ställs inför domarna.