The Big Door Prize
En småstad förändras för alltid när en mystisk maskin dyker upp med löftet att avslöja varje invånares sanna potential. Snart börjar stadsborna byta yrken, ompröva relationer och ifrågasätta vad de länge trott på – allt i jakten på en bättre framtid.