The Boston Strangler
The Boston Strangler terroriserade Boston under 1960-talet. Historien berättar att Albert DeSalvo var den hänsynslöse mördaren. Men idag berättar de moderna framstegen i kriminalteknik och folkets allmäna åsikt en annan, mer lockande historia.