Dirty Little Secret
Vi följer utredarnas arbete med att lösa ett brott som slagit ett liv i spillror. Med hjälp av verkliga inspelningar från förhör och samtal med anhöriga tar utredarna med oss närmare brottet och hur de fångade de skyldiga.