The Fake Sheikh
Den gripande berättelsen om den hämningslöse skvallerreportern Mazhder Mahmood, eller "kungen av sting". I rollen som en förmögen arabisk shejk lurar han modeller, kungligheter och kända artister med sina komplexa undercover-reportage. Efter att ha legat på topp i brittisk journalistik i nära tre årtionden följde hans spektakulära fall. Mahmood hamnade på förstasidan och så var rollerna ombytta.