The Great Soul Food Cook-Off
Kockarna möts i en meat n three-utmaning innan de skapar innovativa rätter med soul food-basvaror som okra och sötpotatis.
För att vinna en plats i finalen sätter kockarna sin egen karaktär på soulfood-desserter med hjälp av oväntade souskockar.