The Hard Times of RJ Berger
Andra säsongen startar med en förvirrad RJ som jagas av sin vän Lily medan han trånar efter sin drömtjej Jenny Swanson. Miles tampas med följderna av vad han gjorde mot populära Max Owens och hans nedre delar på vinterfesten.