The Hills: New Beginnings
I Don't Hold Grudges... JK!
En nystart för detta kompisgäng när de återvänder till The Hills och träffar varann för första gången på länge. De ställs inför nya utmaningar, men gamla rivaliteter och romanser ställer till det. Ibland är det förflutna inte förflutet.
Stephanie försöker att lappa ihop sin relation med brodern Spencer, Mischa säger ifrån till Perez Hilton som mobbade henne när hon var i stjärnljuset. Det slår gnistor mellan Audrina och Justin, men Justin verkar ha fått ögonen på en till.
Audrina konfronterar Justin när han förnekar att han kysst henne. Brody funderar över sina relationer till sin far Caitlyn och vän Spencer. Spencer och Heidi försöker få verksamheten att växa vilket sätter deras förhållande på prov.
Gänget åker till Vegas för att se Brodys DJ-uppträdande, och Justin hamnar mitt i en uppgörelse mellan Audrina och Stephanie. En skogsbrand härjar i Malibu, och Kaitlynn fruktar för Brodys liv när han stannar i evakueringszonen.
Brody och Kaitlynn får se förödelsen efter bränderna i Malibu. Audrina fattar ett svårt beslut som gäller Justin. Under tiden går Mischa på en viktig audition och Heidi börjar återuppliva sin popstjärnekarriär.