1985 kidnappades, torterades och mördades den amerikanska DEA-agenten Enrique "Kiki" Camarena av Mexikos mest beryktade drogherrar. Trettiofem år senare delar tre tidigare kartellinsiders enastående detaljer. Det här är berättelsen om Camarena, drogkartellen han infiltrerade och narkotikapolisen som riskerade allt för att upptäcka sanningen.