The Real Housewives of Dallas
Everything's Bigger in Dallas
Cary anordnar en tillställning hemma och snart drar dramat igång mellan bästa vännen Brandi och Stephanie. Tiffany har nyligen flyttat tillbaka till Texas efter att ha bott i LA men tvivlar på om hon har tagit rätt beslut.
Tiffany visar Carys garderob i sin webserie och upptäcker ett chockerande avslöjande om Mark. Brandi tar itu med ett händelse full av alkohol på en manlig strippklubb.
Stephanie och Brandi besöker Stephanies föräldrar som bor i Oklaholma. Kvar i Dallas tar Cary ytterligare ett steg för att bli vän med Tiffany och bjuder med henne på ett yogapass.
Tiffanys försök att vara medlare mellan LeeAnne och Brandi funkar inte utan leder snarare till att saker förvärras. Travis köper Stephanies tillgivenhet med en ordentlig juvel för att fira deras årsdag.
LeeAnne och Tiffany konfronterar Marie efter att Tiffany avslöjat att Marie har spritt rykten bakom LeeAnnes rygg.