The Real Housewives of Johannesburg
"The Real Housewives of Johannesburg" ger tittarna en inblick i sex rika och glamorösa kvinnors dramatiska liv där de tävlar om makt och prestige bland Sydafrikas rika och berömda.
The Real Private Jet
En resa till Botswana väntar och Christall känner sig pressad för att leverera det hon har lovat.
I efterdyningarna av Botswana har Mercy ett känslosamt samtal med Brinnette. Christalls musikkarriär tar fart och Evodia får höra nåt chockerande vid middagsbordet.
Damerna tar farväl av Lendy inför hennes resa. Christall och Evodia ryker åter ihop angående Evodias hus. Kan Mercy vara nyckeln till en lösning?
Naledi bjuder in damerna till en misslyckad yogaklass. Medan Vegan-firandet pågår, konfronterar Mercy Lerika om hennes knepiga vänskap med Naledi.
Damerna tar en dagstur till Soweto och Mercy överraskar sin mamma med ett läkarbesök för nåt sensuellt.