The Real Housewives of Vancouver
Jody konfronterar Christina angående hennes uppförande på födelsedagsfesten. Reikos MMA-träning påverkar hennes utseende och det uppstår sprickor i Marys och Ronnies 18 år gamla vänskap.
Reiko försöker att göra en fredsinsats medan Mary och Ronnie slåss om Jodys allians i deras sms-krig. Samtidigt förbereder sig Christina inför sitt nästa möte med Jody.
Mary och Ronnie försöker äntligen att försonas medan Christina spolierar en möjlig återförening med Ronnie. Reiko hoppas kunna delta i The Luxury Supercar Show och Christina faller för en ny beundrare.