The Real Housewives Ultimate Girls Trip
Programstart. Den mycket efterlängtade resan till Turks- och Caicosöarna kickar igång med skottlossning mot ett privatflygplan.
Bråket med Bailey-Q fortsätter. Kyle känner sig skyldig och vill be om förlåtelse, men Cynthia känner tvärtom och är kylig inför hela situationen.
Tjejernas spärrar lättar när de tar in de fantastiska vyerna över Turks- och Caicosöarna. Kenya får ett upprörande meddelande som gör henne tokig.
En härlig dag på en lyxyacht förvandlas till en hemsk båttur. Ramonas ordval upprör Kenya och Teresa hoppas hennes hemlagade mat kan få alla på bättre humör.
Tjejerna drar till stranden för att ha en kul dag tillsammans, men Cynthia får reda på en hemlighet från Melissa som drar ned hennes humör. Ramona anordna en middag i Johns hus.