The Ricky Gervais Show
Tredje säsongen av "The Ricky Gervais Show", den animerade komediserien från de hyllade skaparna av "The Office"," Extras" och "En idiot på resa". Serien är baserad på den populära podcasten med Ricky Gervais, Stephen Merchant och deras vän Karl Pilkington, vars udda tankar och erfarenheter utgör navet i trions diskussioner. Liksom i de tidigare säsongerna är den egensinnige Pilkington ett perfekt bollplank för Gervais och Merchant. I säsongens 13 avsnitt tacklar trion allt från bisarra sjukdomsmyter till nyupptäckta insekter till onödiga uppfinningar.