The Stolen Cup
Lucho och Wally anlitar en grupp medarbetare för att hjälpa till med rånet. Men det är inte så lätt som de trodde det skulle vara.
Lucho och hans gäng har en plan för rånet av Bägaren, men inget går som det ska.
Lucho följer efter Fafa och Bägaren. Staden börjar känna trycket av alla som är ute och letar efter Bägaren på gatorna. Säkerhets styrkorna börjar närma sig gänget.