This Is Going To Hurt
Smärtsamt roligt, hjärtskärande ärligt – välkomna till en förlossningsavdelnings märkliga värld. Ben Whishaw spelar huvudrollen i Adam Kays råa, befängda berg-och-dalbana till läkardagbok.