Seriestart. Programledaren för This Time har insjuknat och Alan Partridge (Steve Coogan) får chansen att hoppa in som ersättare. Den chansen tänker han absolut inte missa.
Alan och Jennie tar en närmare titt på vad det innebär att vara från Skottland, vegetarianism och kroppsstraffets historia.
Alan pratar om polishundar, produktplacering och sin egen dubbelgångare i veckans avsnitt av This Time with Alan Partridge.