Racerföraren Marino Franchitti älskar Ferrari F40. Han hoppas att några snabba varv kan övertyga en skeptisk Drew Pritchard om den här superbilens förmåga.
Marino besöker en av Storbritanniens bästa privata bilsamlingar för att se en Aston Martin Ulster. Kommer Drew och Andy att uppskatta denna vackra förkrigs-racerbil?
Drew väljer Porsche 911 ST, en racingvariant av en mycket framgångsrik sportbil. Hela gänget älskar den här bilen och kan knappt bärga sig tills de får testa den på banan.