Äta, sova, snurra – det är livet för The Dazzling Divas. Detta team av unga drillare är på väg för att tävla i Texas State Championship. På vägen kommer tjejerna att dansa, snurra och konkurrera om att bli lagkapten samtidigt som de ställs inför det ultimata dramat – sina föräldrar.