Two Weeks to Live
En 21-årig missanpassad tjej rymmer från sin kontrollerande mamma och isoleringen i den skotska vildmarken för att hedra sin mördade far, men ett möte med två bröder förvandlar hennes planer på hämnd till en kamp för överlevnad.