Unicorn: Warriors Eternal
En ung flicka med okända magiska förmågor upptäcker att hon är en del av en grupp eviga hjältar vars öde består i att bekämpa en övernaturlig ondska genom tiderna.
Melindas mentala kamp får henne att söka sig till normaliteten i Emmas tidigare liv. Edred, Seng och Copernicus deltar i jakten på Unicorn.
En ondsint fiende stänger in Unicorn i ett uråldrigt fartyg, där den dräpta besättningens spöken kommer att förorsaka deras undergång.
Emma och Melinda återupplever tidigare ögonblick, medan Unicorn i nutid försöker betvinga en varelse som fötts ur sin magi.