Unseamly: The Investigation of Peter Nygard
Peter Nygard har blivit anklagad för våldtäkt och sexhandel av mer än 80 kvinnor, anklagelser som han förnekar. Serien tittar närmare på det som står på spel för honom och de kvinnor som säger sig vara hans offer.