Världens dödligaste ormar
För de flesta signalerar ormar fara – och detta är en värdefull instinkt. Denna serie genomsöker Amerika, Afrika och den indo-pacifiska regionen för att besvara: Vilken orm är farligast? Vilka är dina chanser? Vi radar upp kandidaterna och berättar.