Vad konstitutionen betyder för mig
Femtonåriga Heidi Schreck tjänade ihop till collegeavgiften genom att vinna debattävlingar om konstitutionen runtom i USA. I den här roliga, hoppfulla och smärtsamt mänskliga föreställningen återupplivar Heidi sitt tonåriga jag för att hitta den djupa kopplingen mellan fyra generationer av kvinnor och det rättsliga dokument som format deras liv.