We follow those who work every day to make Stockholm's traffic flow.
There’s a car in flames on the motorway. Charles fixes a bus on the motorway. A car has driven into a pond, and there’s soon another accident there.
In the middle of the morning rush, a car has stopped on busy road. Soffan is called out to an accident in a tunnel with two cars involved.