We Need To Talk About Cosby
Författaren/regissören W. Kamau Bells utforskning om hur Bill Cosby gick från "Amerikas pappa" till påstådd sexförbrytare. Komiker, journalister och Cosbys överlevare talar för första gången ut om mannen, hans karriär och hans brott.