Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo
A coming-of-age story about a group of college athletes who are fighting for their dreams, experiencing and finding love in the process.
To get close to Jae-yi, Bok-joo tries to sign up for his weight loss clinic and is disappointed by the price.
Her Double Life
After seeing Jae-yi, Bok-joo starts to show an interest in hairpin accessories; Shi-ho saw Jun-hyung and Bok-joo fighting over a lunch plate and got jealous; Jun-hyung goes to visit his brother at the clinic and runs into Bok-joo.