Det är den 6 maj 1993 och polisen hittar tre åttaåriga pojkar mördade och lemlästade i ett vattenfyllt dike i West Memphis, Arkansas. Utredarna tror att förövarna är satanister och tre tonåriga pojkar grips snart.