Winx Club
Någonstans i universum kämpar häxor och älvor mot varandra i ondskans och godhetens namn. Till skolan Alfea kommer tonårs-feer från hela världen för att träna upp sin naturliga superstyrka och godhet hos de bästa lärarna. Bloom, Stella, Flora, Techna och Musa är några av feerna som vi får följa. De är magiska, de är tuffa - och de gillar mode! De är Winx Club!