You, Me & My Ex
Jerry måste välja sida på en skidresa med familjen. Jennifer och hennes fru bestämmer att Jennifers ex ska bli deras spermadonator. Och Alex chockar sin syster.
Gamla oförrätter leder till ett jättebråk på Jimmy och Lisas husbilstripp. Josh ifrågasätter sin roll i bebisens liv när Jennifer och Chantel försöker bli gravida.
Kayee och Jerry flyr till hans stuga där Kayee planerar en minnesvärd kväll. Det blir intensivt mellan Lisa och Jimmy under en omgång Sanning eller konsekvens.
När hon inser den hårda verkligheten med Jerrys band till sin exfru, ställer Kayee honom inför ett ultimatum. April ber sin mans före detta fru att vara hennes brudtärna.