Britney 2.0
S4, E2: Brittany S. Pierce is in a funk and turns to her icon Britney Spears’ music for inspiration! Meanwhile, Rachel struggles to adjust to life in New York, but is helped by her newfound NYADA friend, Brody Weston. Musical performances include “Hold It Against Me”, “Boys/Boyfriend”, “Womanizer”, “3”, “Crazy/Crazy”, “Oops I Did it Again”, “Gimme More” and “Everytime".