Contracts, Rules and a Little Bit of Pig Brains
S3, E13: George and Georgie go camping with Meemaw’s new boyfriend Dale (recurring guest star CRAIG T. NELSON) but things get more complicated when her ex-boyfriend Dr. Sturgis also tags along. Meanwhile Sheldon and Missy invent a super game.