Doom Patrol Ezekiel Patrol
S1, E15: In the wake of the Chief's revelation, the Doom Patrol go their separate ways in the season finale. But when Mr. Nobody hatches a new plan, the team must reunite to help the Chief with a new unexpected (and weird) threat to the world.