Family Guy Halloween On Spooner Street
S9, E5: Peter and Joe team up to execute a series of painful and humiliating Halloween pranks on unsuspecting family, friends and neighbors. While Brian shows Stewie the ropes of trick-or-treating, Meg sets out to attend her first high school Halloween party with high hopes for the evening.