The Golden Girls Home Again Rose, Pt. 1
S7, E23: Rose having missed her class reunion lets Blanche talk her into going to one and pose as classmates. Once there, Dorothy has a crowing achievement being named queen of the prom, as Cindy Lou Peoples, but the excitement is halted when Rose collapses and is rushed into heart surgery.