Lady Wifi
S1, E4: After being expelled from school, Alya is akumatized into Lady Wifi. A villain with a plan, Lady Wifi will stop at nothing to expose Ladybug, convinced that the girl behind the mask is none other than bratty Chloé Bourgeois.