Mountains Of Extremes
S1, E1: This episode follows the animals of Argentina, living life at the mercy of the Andean mountains. These peaks dictate a hard existence for every living creature from their summits to the very edge of the Patagonian steppe, forcing even the cutest resident to turn carnivore.