Mr. Pigeon
S1, E6: When park keepers banish him from feeding the pigeons, Mr. Ramier is akumatized as Mr. Pigeon. Now able to communicate with birds, he kidnaps the keepers and begins plans to turn Paris into a nature reserve for his bird friends!