Hannah Montana Ooo, Ooo, Itchy Woman
S1, E9: Miley, Lilly and Oliver get revenge on Amber and Ashley during a camping trip, but what they do rebounds on Miley in her Hannah Montana identity. Meanwhile, Jackson and Robbie have a mouse problem.