Sex and the City Sex and the Country
S4, E9: Charlotte decides that truly loving Trey means at least trying to love his mother. Miranda's prickly bedside manner turns out to be just what the doctor ordered for Steve. Out in the country, Carrie attempts to deal with Aidan's rustic side, while Samantha shows a farmer what city girls are made of.