Sexy Dance Healing
S6, E8: After Bob slips on the sidewalk, he is forced to take legal action in order to pay for surgery. In a turn of events, Bob finds himself under the care of Jairo, who promises to help him heal without a doctor. Meanwhile, the kids create a fake law firm to settle their personal discrepancies.