Storming Antarctica
S1, E1: Six different teams of scientists arrive on the continent after years of planning. The continent is home to the coldest, windiest, driest conditions on the planet, and without Scott Base as their central hub, these teams wouldn't survive. Each team's results could have massive implications to better understanding how climate change is affecting life around the world.