The Case Promised In Our Early Days
S2, E1: Diesel's been demoted to Tape Squad, but opportunity strikes when ex-detective Joe ends up being the lone lead in a new anime murder case. Can Diesel convince her old partner to don his badge again and return to a world of anime he's grown to hate? And is there something much more sinister behind this anime murder than originally meets the eye?