The Greatest
S16, E11: The chefs take a turn at fried chicken; chef Art Smith judges a secret herbs-and-spices blind taste test ahead of the Quickfire fry-off; after the finger-licking goodness, the chefs turn their attention to boxer Muhammad Ali, aka the Louisville Lip.