Whistle While Your Wife Works
When Peter hurts his hand and his boss Angela (guest voice Carrie Fisher) tells him he needs to pick up the pace, Lois goes to the brewery and helps him play catch-up. Meanwhile, when Stewie discovers that Brian is dating a very attractive but intellectually challenged girl named Jillian (guest voice Drew Barrymore), he tries to convince Brian to break up with her, but Brian can't close the deal because she is so hot.