A Bad Moms Christmas
Under-appreciated and overburdened moms Amy, Kiki and Carla rebel against the challenges and expectations of the Super Bowl for moms: Christmas. As if creating the perfect holiday for their families isn't hard enough, they'll have to do it while hosting and entertaining their own respective mothers when they come to visit.