Casino Royale
This wacky send-up of James Bond films stars David Niven as the iconic debonair spy, now retired and living a peaceful existence. Bond is called back into duty when the mysterious organization SMERSH begins assassinating British secret agents. Ridiculous circumstances lead to the involvement of a colorful cast of characters, including the villainous Le Chiffre (Orson Welles), seasoned gambler Evelyn Tremble (Peter Sellers) and Bond's bumbling nephew, Jimmy Bond (Woody Allen).