Gurren Lagann the Movie: The Lights in the Sky are Stars
Seven years after the defeat of the Spiral King, Simon and the Dai-Gurren brigade must set out to the vastness of space to defeat a new threat and save the universe. The last high-stakes battle for Simon and his team is about to begin.