Shark vs. Whale
A routine drone survey turns deadly when Ryan Johnson, a marine biologist, films a humpback whale being attacked and drowned by a great white shark. The never-before-seen behavior causes a complete perspective shift on a creature Johnson has spent his life studying, prompting him to follow humpback whales on their migration and map places that may make them vulnerable.