The Animal
Marvin is a man who doesn't have what it takes to fulfill his lifelong dream to be a cop. But his luck changes when he's critically injured in a car accident and a deranged scientist secretly uses animal organs to rebuild him. Energized by his new parts, Marvin leaves his weakness behind and achieves instant fame as a supercop. Now a hero, life is going great for Marvin until his animal instincts start taking over his body at all the wrong times.